Pomoc
Jeśli mają Państwo
jakiekolwiek pytania zapraszamy
do kontaktu z nami.
SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW
PUNKT KANCELARYJNY przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.Godziny urzędowania Punktu Kancelaryjnego: od poniedziałku do piątku 7.30 – 15.30
Korespondencję można dostarczyć:
- osobiście,
- pocztą tradycyjną: Środowiskowy Dom Samopomocy „Integracja”
w Bytomiu
ul. Karpacka 25
41-907 Bytom
- pocztą elektroniczną: dyrektor@sdsbytom.pl
- faxem: 32 280-85-29
Ośrodek udziela również informacji telefonicznie 32 280-85-29
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego.
Ośrodek nie udziela odpowiedzi na korespondencję, która nie spełnia wymogów określonych
w art.63§ 2 KPA.
Na podstawie art.63§3 podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1) być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przy zachowaniu zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym;
2) zawierać dane w ustalonym formacie, zawarte we wzorze podania określonych w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru.
Dyrektor ŚDS „Integracja” przyjmuje w sprawach skarg i wniosków:
- poniedziałek od godz.13.00 do godz. 15.30
- środa od godz.13.00 do godz. 15.30
Podczas nieobecności Dyrektora jego obowiązki w zastępstwie wykonuje wyznaczony pracownik, który jest upoważniony do realizacji zadań i podejmowania decyzji we wszystkich sprawach należących do właściwości Dyrektora.